Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 531

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 534

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 537

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 540

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 544

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 548

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 552

Deprecated: Function split() is deprecated in /var/www/sites/asen/pcw/procedures/class.Add.php on line 367

Chrome пуска свой ад-блокер на 15 февруари

Най-голямата компания за реклама в мрежата предприема стратегически ход, пускайки свой собствен ад-блокер.

21 декември 2017
15872 прочитания
7 одобрения
0 неодобрения

 Chrome пуска свой ад-блокер на 15 февруари

Google обяви, че на 15 февруари компанията ще пусне свой ад-блокер, който ще спира рекламите в нейния браузър Google Chrome.

За първи път намерението на компанията беше обявено по-рано тази година в блог-публикация със заглавие „Изграждане на по-добра мрежа за всички“. Стратегията на Google е да се бори с ад-блокерите, като самата тя се превърне в компания за спиране на рекламите, получавайки повече контрол над процеса. Макар че повечето ад-блокери спират всички реклами, ад-блокера на Google ще премахва само рекламите, определени като „неприемливи“ от „Коалиция за по-добри реклами“ - група, сред чиито членове са Google и Facebook. Притежавайки един от основните уеб браузъри, платформа за реклами и място в коалицията, Google ще може да определя изискванията за рекламите. По този начин Google се оказва в много добра позиция да диктува условията за уебсайтовете и рекламодателите.

Прочетете още: Google ще прилага нов метод за приоритизиране на резултатите при мобилните устройства

Коалицията на своя уебсайт има показани примери за недопустимо рекламно преживяване – като видео реклами със звук, които зареждат автоматично; реклами с обратно отброяване, покриващи съдържанието; реклами, които непрекъснато стоят на екрана и други. Chrome ще блокира само такива реклами, докато ще позволява на по-малко досадните да останат.

Ад-блокер за даден сайт е предложение от типа „всичко или нищо“. Ако една единствена реклама на даден сайт нарушава изискванията на Google, то всички останали реклами ще бъдат блокирани, дори и онези, които спазват приетите норми. Същевременно сайтът „Докладване на рекламното изживяване“ ще позволи да се съобщават и преразглеждат недопустимите реклами. Веднъж след като дадена реклама бъде докалдвана, уеб разработчиците ще имат 30 дни да изчистят сайта или техните реклами ще бъдат блокирани от Chrome.

Chrome има повече от 50% от браузър пазара, а заедно със своя ад-блокер ще може да оказва още по-голямо влияние върху цялата мрежа.

7 одобрения
0 неодобрения
Още от рубрика "Бизнес"
КОМЕНТАРИ ОТ  
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Chrome пуска свой ад-блокер на 15 февруари"



    

абонамент за бюлетина